Friday, October 23, 2015

THE CURSE

Assalamualaikum.
Harini aku alami tamparan hebat. Sebab apa? 

Sebab Denny tu hah. Dia cakap aku ni budak sesat kelas sebab aku kan pendek so dia kata aku budak darjah satu. AMAT KURANG AJAR BUNYINYA... Aku pun kasi dia cubitan Mas Idayu dan juga karate Jepun tradisi ajaran Nyonya pada belakang badan Denny. Biar dia tahu betapa gangster nya aku ni walaupun kecik molek je.

Lepastu Faim pun bersekongkol sekali. Dia kata "dik darjah berapa dik" Amboi sakitnya hati aku! Aku pun baru je nak cubit dia sama cam Denny tapi tetibe dia bangun untuk lari tapi masa dia nak lari dia tersadung meja aku ! HAHA malu gila orang lain sume tengok. HAHA PADAN MUKA ALLAH TOLONG BALASKAN. AKU TAK YAH PAKAI TANGAN PONN. HEBAT KANN.

Tulah moral of the story is jangan suka rendahkan orang lain. Walaupun kita fikir kita hebat tapi sebenarnya tidak kerana hanya Allah yang sempurna. Kita manusia hanya ciptaannya dan ada kelemahan tersendiri. So cubalah menjadi insan yang tahu menghargai diri sendiri dan menghomati orang lain. Itu saja ceramah free tanpa pascabayar dari saya sekian terima kasih jumpa lagi bye.

No comments:

Post a Comment