Saturday, October 24, 2015

Cerita Harini

Hyee assalamualaikum
Harini aku sibuk sangat. Maklumlah hari Sabtu.
Mula2 aku bangun kol 6 solat subuh. Pastu aku rasa ngantuk sangat2 lah pulak. Kebetulan pulak pagi tu sejuk. Jadi aku sambung tidur sambil berkelubung dengan selimut wekeke
Aku terbangun dalam pukul 9 pagi. Haish bila lah nak taubat ni. Aku pun bangun gosok gigi dan cuci muka. Lepastu pergi dapur (heehee tau kan apa hajat aku... mestilah bukak tudung saji kikikiki) Tengok ada nuget je. So aku bancuh la air Cocoa A+ pastu makan dan minum penuh selera. Lepastu aku tengok tv then tolong akak mandikan baby(baby tu anak buah aku, ya!) Mak mintak tolong print kan recipe tapai pulut. Hmph senang jer google pastu print la. Apa susah. Ayah pulak suruh sapu dapur. Aku pun sapu la dengan ikhlas (orang tamak pahala la katakan) lepastu ayah suruh aku mandi sebab nak pergi rumah orang kahwin. Akak suruh mandi kat tandas bilik dia.. sambil tu berus&basuh baju dia skali... aku pon wat laaa...(yeay dapat pahala lagii) lpastu kene spin skali baju dya.. buat jelah.. pastu aku siap pakai baju kurung dan terus gerak gi rumah orang kawin.. dah knyang teros gerak pergi Pasoh 3 sebab kenduri cukur jambul cucu maklong aku.. jauh gilerr perjalanan tapi aku just tidur kekeke... pastu sampai, tengok baby and then balik.. haha tu je tak best ponn byee... semoga jmpa lagi

No comments:

Post a Comment