Wednesday, October 21, 2015

Satu Penipuan

Aku tahu aku tak layak.
I know I'm not deserve it.
Aku tahu aku tak layak di hati dia.
Aku faham dia bukan untuk aku.
Aku faham dia suka orang lain.
Tapi,..
sekarang aku paksa diri aku untuk lupakan dia.

Ya.
Aku dah tak suka dia dah.
Alhamdulillah.
Aku hidup kat bumi ni bukan untuk menggatal je.
Aku pun nak free. 
Dah taknak diperkotak-katikkan oleh cinta.
Aku boleh hidup tanpa cinta.
Boleh.
Boleh saja.

Siapakah aku.
Di hatimu.
Aku cuma mahu dipedulikan.
Aku tak mahu disisihkan oleh dia.

APA NIIIIII AKU TAKDE SUKE SESAPER LAH AKU TIPU JE AKU JUST MAIN MAIN SEBAB AKU TAK PERNAH SUKE SESAPER BETUL TAK TIPUUUUUUUUU SUMPAH AKU TIPU PASAL YANG KAT ATAS TU HAHAHAHAHA (Ketawa besar sebab berjaya menipu)

Hahaaa haha(tak abis gelak lagi orang tua ni) Sebenarnya aku tulis blog ni nak tulis pasal kegembiraan la bukannya kesedihan dan kesunyian. Aku sayang blog ni. Sebab tulah aku taknak blog ni dikotori oleh komen2 orang luar. Sebab tulah aku taknak blog ni dibaca oleh mata2 liar yang membaca dengan penuh tekun. Aku taknak and again aku taknak.

Aku nak aku sorang je yang jadi tuan punya blog ni dan aku sorang jugak yang baca balik entri2 yang telah aku corat coretkan disini. K k bye i am busy

No comments:

Post a Comment